ESTELL partner pokazu mody Doroty Goldpoint i FURlab

3 min
10/11/2017

Pokaz kolekcji Jesień – Z

ima 2017/2018 Doroty Goldpoint pt. „MAGIA FUTRA”, który odbył się w poniedziałkowy wieczór w Warszawie, to 50 magicznych sylwetek. W czterech odsłonach zostały zaprezentowane:  kolekcja biznesowa dzienna i koktajlowa, suknie wieczorowe oraz okrycia wierzchnie. Nie zabrakło oryginalnych dodatków i akcesoriów takich jak: kominy, etole, szale, czapki, rękawiczki, bransoletki czy naszyjniki. W sezonie jesienno-zimowym królować będą naturalne materiały: futra, jedwabne satyny, organza, naturalna skóra licowa, welur z dodatkiem wiskozy, gęsto tkana wełna parzona i kaszmirowa.

W tym roku w sezonie jesienno-zimowym wzorem światowych projektantów – takich jak m.in. Karl Lagerfeld dla Fendi, Louis Vuitton, Prada, Michael Kors –  Dorota Goldpoint proponuje futra z dużymi, rozłożystymi kołnierzami oraz rękawami. Klasyki inspirowane stylem vintage. Nie zabraknie też propozycji bardziej ekstrawaganckich takich jak płaszcze futrzane, poncha, bomberki i  kurtki.

W kolekcji, którą można było obejrzeć dominują klasyczne kolory tj. czerń i biel oraz trzy odcienie zieleni: butelkowy, militarny i szmaragdowy. Pojawiły się koronki, gipiury, szyfony, cekiny. Projektantka postawiła na lekkość, zwiewność i przezroczystość. Innowacyjne połączenie ciężkich i lekkich materiałów, takich jak futro i delikatny jedwab  jest przemyślane i daje efekt elegancji i  harmonijnego piękna. Jednym z charakterystycznych elementów kolekcji jest połączenie motywu moro z cekinami i elementami koronki.

Pokaz „Magia Futra” towarzyszył  inauguracji międzynarodowego projektu w świecie mody FURlab Poland, którego  dyrektorem kreatywnym została Dorota Goldpoint. Uroczystego otwarcia dokonał Dyrektor FURlab Europe – Ron Haarman, który przedstawił główne cele programu dedykowanego projektantom mody. W swoim wystąpieniu wyjaśnił, że FURlab jest miejscem, w którym szczególnie młodzi styliści i projektanci znajdą źródło inspiracji, wsparcie  i będą mogli korzystać z wymiany  wiedzy z zakresu nowoczesnych i  innowacyjnych metod szycia futer. O programie szkoleń i warsztatów z udziałem  międzynarodowych partnerów mówił również Django Steenbakker dyrektor  kreatywny FURlab, który  na zakończenie pokazu Doroty Goldpoint  zaprezentował kolekcję przygotowaną specjalnie dla polskiej widowni przez Creative Team of FURlab z Holandii.

Dziękując gościom za przybycie i dyrektorowi FURlab Europe za objęcie ważnej funkcji w nowym projekcie, Dorota Goldpoint zaprosiła do współpracy polskich projektantów, którzy chcą się rozwijać i skorzystać z zaplecza szkoleniowego, które FURlab oferuje.  Z przekonaniem podkreśliła, że „Polska już niedługo stanie się jedną z modowych stolic Europy po Paryżu i Mediolanie”. Trudno się z tym nie zgodzić po obejrzeniu niezwykłej kolekcji projektantki.

Wśród gości pokazu znalazło się wiele klientek Doroty Goldpoint i znanych osób m.in. Hanna Lis, Izabela Trojanowska, Magdalena Waligórska, Monika Zamachowska ze Zbigniewem  Zamachowskim, Joanna Kurowska, Joanna Sydor, Justyna Śliwowska, Klaudia Wiśniowska, Mariola Bojarska Ferenc, Joanna Dark, Magdalena Górska, Anna Iberszer, Tomasz Jacyków, Olga Kalicka, Martyna Kliszewska, Lidia Kopania, Joanna Majstrak, Wiganna Papina, Anna Popek, Joanna Racewicz, Beata Ścibakówna, Dominika Ostałowska, Bożena Dykiel, Katarzyna Skrzynecka, Jan Dratwicki, Anna Korcz, Andrzej Pągowski, Jakub Przebindowski z żoną, Magdalena Wójcik, Anna Męczyńska, Ilona Adamska i wiele innych.

DOROTA GOLDPOINT to marka modowa obecna w Polsce od 3 lat. Projektantka  w unikalny sposób łączy minimalizm z elegancją oraz włoską klasykę z francuską nonszalancją. W swojej najnowszej kolekcji Jesień-Zima 2017/2018 prowokuje, zaskakuje i  odważne wyznacza kierunki. Każda kobieta, niezależnie od jej upodobań, ulubionego stylu, wieku czy figury, znajdzie zawsze w jej propozycjach coś dla siebie.

O swoich kolekcjach  Dorota Goldpoint często mówi „minimalizm w wersji luksusowej”. Tworzy z myślą o wszystkich kobietach. Nie tylko tych,  które śledzą najnowsze trendy. W kontaktach z klientkami pomaga jej wykształcenie psychoterapeutki psychoanalitycznej. Każdej, która odwiedza jej showroom w Warszawie na ul. Wilczej, poświęca uwagę, czas i skupienie. Z wyczuciem potrafi wydobyć ukryte piękno i to co subtelne. Podczas wizyty kreatywnie doradza  i dopasowuje materiał i formę do stylu życia oraz osobowości każdej z pań.  Marka Dorota Goldpoint  to przede wszystkim ciekawy design, doskonałe konstrukcje modeli, niezwykle staranne wykończenie, wysoka jakość, funkcjonalność oraz pasja do szlachetnych i naturalnych tkanin. „Ubrania pachnące kobiecością”, to określenie, które stało się elementem przewodnim filozofii autorki kolekcji, której znakiem rozpoznawczym są jedwabie, kaszmiry, doskonałej jakości bawełna i futra.

Dorota Goldpoint, jako jedyna polska projektantka, wzięła w tym roku udział w pokazie podczas wydarzenia  towarzyszącego 70. Festiwalowi Filmowemu w Cannes. Część kolekcji „Magia Futra” miała tam swoją prapremierę. Było to już kolejne po Paryskim Fashion Week 2016 zaproszenie dla marki od Fashion Glam Couture Magazine, organizatora wydarzenia.

www.goldpoint.com.pl